MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, March 20, 2009

Tag- Mom of the year drp As

Aku terima lagi Award daripada Pn As. Layak ker? Insya allah layak la ye.
  • Admit one thing you feel awful about (involving being a mom). Once you have written it down, you are no longer allowed to feel bad. Remember you are a good mom!
  • Ada satu hari yang mana Putra betul2 buat perangai. Asyik nk berdukung je sampaikan aku nk mandi pun tak boleh, nak makan pun susah pendek kata nak bergerak pun tak boleh. Kena duduk je dekat dia atau pun dukung kemana je aku pegi. Angin satu badan...aku letak dia kat ruang tamu aku masuk bilik tutup pintu. Aku biarkan dia menangis sekuat hati. Dlm pada tu aku terkenangkan betapa susahnya aku nak mendapatkan seorang zuriat. Terpaksa berubat sana sini...Bila di uji sikit mcm ni pn aku tak boleh sabar. Akhirnya aku buka pintu tengok Putra dh bengkak mata dia. Sampai teresak- esak...Baju basah dengan air mata. Aku dukung peluk dia bagi nenen, terus dia tidur...Mlmnya aku yang menangis sambil cerita kat suami. Itu adalah yang pertama dan terakhir kerana aku semakin bersabar dengan kurniaan Ilahi yang comel dan keletah ini.
  • List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.
  1. Mata Putra yang bulat. Mcm mama kecik2 dolu
  2. Keningnya macam Ziana Zain ( semua org ckp mcm tu) suke angkat kening...
  3. Bila Putra senyum/ketawa nampak gigi tersusun...Lebar je senyum.
  4. Putra suka kalau mama/papa agah dia, ketawa nya bukan main lagi
  5. Suka kalau mama baring sebab boleh nenen pelbagai posisi
  6. Kalau mama nak berdendang karaoke je, dia dulu sibuk cari mic...pastu nak cucuk kat speaker :)
  7. Petang2 suka sgt mama bawa ronda2 naik motor dgn papa...main2 kat taman. Pastu bila balik rmh terus nak "dek" kehausan la tu.
  • Send this to 5 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be. Remember to send them a note letting them know you have selected them, and also add a link to your post that directs people back to the person who nominated you.
  1. Ieta
  2. Kak Salwa
  3. Kak Nazilyn
  4. Qaseh
  5. Kak Yana

No comments:

IKLAN