MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, March 10, 2009

Berurut

Selama 3 hari bercuti mesti korang sume byk program kan? Aku...tak de apa2 program selain lepak2 kt rumah...makan2...kemas2 rumah...layan Putra...tido. Tu je la aktiviti kami sepanjang cuti yg panjang tu. Bosan kan? Ajak suami balik kampung dia tak nak...nk balik sendiri dia tak bagi sudahnya melapuk la kami berehat-rehat kat rumah. Badan pun rasa lenguh2 sebab byk keje nk buat. Di tambah lagi dengan si Putra yang asyik nk berdukung...Huh!!! memang sengal2 satu badan. Dah la mlm menyusu sambil baring lagi bertambah lenguh la pinggang ku ini. Hari ahad minta tukang urut datang rumah. Hmmm....bestnya dapat berurut...hilang sengal2 lenguh2... rasa ringan je badan ni. Walaupun masa berurut tu ada jugak rasa sakit. Sape penah berurut tau la mcm mana rasanya... tapi lepas tu rasa lega dan best. Lama pulak akak tu urut...dekat 2 jam harga pun RM45 je.

4 comments:

Opie said...

dah lame ttak berurut...sedapnye la kalu dapat urut...rase ringan badan lepas tuh kan

Fara said...

iye...ringan badan. mmg best la.

Qaseh said...

wahhh..bestnyer berurut..lama x dapat urut dr tangan tukang urut...

Fara said...

Qaseh...klu kena tukang urut yg best mmg sedap...

IKLAN