MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, March 13, 2009

Si Buntal

Aku menapak naik ke tingkat 3 blok 1 dengan mendukung Si bujang nakal Putra. Pegi ke rumah geng bercanda di tepi taman Kak Ina. Dengan tujuan menghantar "sesuatu" apa kah itu? Tak payah la nak ku kaborkan di sini. Sebab nya aku hanya nak cerita pasal si Buntal ini. Hihihi...sesedap je cik Farah panggil ko buntal ye Hakimi? Memang buntal pun... Dia dah pandai tanggalkan stokin...tinggal sebelah je stokin dia. Hihihihi...Rambut bila nak naik?? Tu pasal la Putra sesedap rasanya mengurut kepala Kimi kan? Teringat masa Putra baya buntal ni, memang suka sangat cabut stokin.

3 comments:

naz ilyn said...

salam...
alahai anak sapa ekkk... sesaje jer cik fara tu panggil buntal hehehe... tengah macam nilah seronok dan gomel...ishhh geramnyer

Qaseh said...

kalau org dulu2..kalau dok main kaki nak dpt adik lagik tuh...umpama diri ku ini...waktu 1st baby, selalu main kaki dan cabut2 stokin...at last.. aku di sahkan mengandung...heheheh..

Fara said...

nazilyn...mmg geram dgn buntal ni. suka sangat cubit pipi gebu dia tu

qaseh...ye ke??tahniah la...

IKLAN