MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, March 13, 2009

Hidup berjiran

Pepagi lagi jiran sebelah dah hulur sepinggan kari ikan. Baru 2-3 hari lepas jiran aku ni bagi rendang ayam. Belum berbalas pinggan nya dah di bagi lagi. Sekarang dah terhutang 2 pinggan. Hihihi...semalam belikan kuih sarapan kat Putra. Macam ni la hidup berjiran...Aku pun kalau ada masak lebih mesti sibuk nak hantar kat jiran. Tak kira la masak sedap ke tidak... Sebenarnya jiran aku ni namanya Kak Ani...suami dia pun Chef jugak. Sama la kami ni...tapi bezanya dia pandai masak. Aku ni pandai makan je. Chef berjiran...korang boleh bayangkan tak? Korang ada ke jiran macam ni? Jiran sebelah rumah ni memang la kita selalu tukar2 pinggan kan, tapi aku duk sini dah 2 tahun lebih. Bukan je jiran sebelah rumah tapi jiran tingkat atas pun kadang2 suka bagi makanan. Memang best la jiran2 kat sini. Sesetengah tempat tu, jiran sebelah pun tak kenal. Macam aku duk Sg Besi dulu 2 tahun duk situ aku kenal sorang je. Tu pun jiran sebelah pintu. Sejak duk sini Alhamdulillah...walaupun aku yang paling muda tapi boleh campur dengan semua. Ada apa aktiviti mesti join...

4 comments:

Ealyie said...

Fara,
meh kita tukar ghumah nak x???? ekekeke.. best woo hari2 ada org bagi lauk preeeeee....;P

Fara said...

kihkihkih....meh la duk sini. kita bertukar-tukar pinggan :)

Ietams said...

rumah kat mane ni dek non?

Fara said...

kt subang impian...

IKLAN