MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, March 26, 2009

Apa yang kami makan

Ayam Percik Si Dara

Sambal udang petai Ni je la yang kami makan malam tadi. Poyo kan??? Ni pun nak tunjuk...hahaha bukan apa saja nak share dengan kengawan. Mana tau korang tengah pikir nak masak apa malam ni...?? Tapi sambal udang petai tu jiran sebelah aku bagi. Aku cuma masak ayam percik je. Sebenarnya, suami ku juga yg masak. Terlebih rajin...Apa kes ni?? Tapi musykil la...kenapa ayam percik si dara, bukan mak dara ker?? Abang tolong jawab..

8 comments:

Naz said...

sedap nya...

Qaseh said...

wah..sedapnyer sambal tumie petai..i likeeessss...bagus suami faa eik..rajin kan main..allhamdulliah.. tapi kenapa ayam dara eik?..hehehe

yaNadzuL said...

wah sedapnya..enDzul suka sambal udang petai ni..

yaNadzuL said...

wah sedapnya

naz ilyn said...

salam...
amboi... sedapnya makan malam dia... ni kalau makan bertambah-tambah... akak mlm tak makan nanti bertambah berat badan yang sedia ada berat ni... hihihi

Fara said...

kak naz...diet yek.

Fara said...

kak yana...sambal petai mmg sedap, tp baunya, x tahan...

fiezafadilla said...

tghari ni buat saya lapar je melihat makanan....huhuuu

IKLAN