MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Saturday, March 14, 2009

Tag lagi...[My Hubby]

Aku dengan jayanya telah di TAG oleh Kak Yana. Oleh itu dengan bangganya aku nak menjawab dengan sempoi seperti Kak Yana minta. Okey, jom layan!!!!!

  • Rules:Here’s a chance to see how well you really know your husband/boyfriend/lover. Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do. The real challenge is to send it to your husband/boyfriend/lover to see how right you really are.
  1. He’s sitting in front of the TV, what is on the screen? ~Selalunya bola dan cerita masak-memasak mcm HK
  2. You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?~Thousand island
  3. What’s one food he doesn’t like?~ Sotong, kecuali sotong kering (sotong kembang)
  4. You go out to eat and have a drink. What does he order?~Tengok time kalau sarapan mesti teh tarik dan roti canai. Kalau time lain ikut suka rasa dia nk makan ape.
  5. Where did he go to high school?~SMK Bukit Besar
  6. What size shoes does he wear?~Size 7
  7. If he was to collect anything, what would it be?~Buku resepi
  8. What is his favorite type of sandwich?~Turkey ham dan Cheese
  9. What would this person eat every day if he could?~Sambal ikan bilis. Kalau masak ini setiap hari pun tak pe. Boleh tambah 2-3 pinggan nasi.
  10. What is his favorite cereal? ~Nesvita Honey
  11. What would he never wear? ~Singlet dan baju lengan panjang. Kalau uniform keje tu pun mesti dilipat kat tangan tu sampai ke siku.
  12. What is his favorite sports team?~Pasukan Hijau Kuning - (sama dgn hubby K.Yana). Orang Kedah la katakan...
  13. Who did he vote for? ~ Rahsia kot hihihi (PnC)
  14. Who is his best friend? ~ Arwah Yang@Shidi (kawan sekampung) Tp sebenarnya suamiku ini ramai sangat kawan...
  15. What is something you do that he wishes you wouldn’t do? ~Terus BF Putra sampai umur 2 tahun. Selalu bagi sokongan kalau aku rasa letih, penat nk BF.
  16. What is his heritage? ~ Melayu + Pakistan sebelah arwah tokwan
  17. What is his favourite colour? ~Putih (aku yang menderita nak mencuci baju2) dan Merah
  18. What is his habit? ~Dah dekat nak Maghrib baru kelam - kabut nak mandi nak pegi surau. Setiap hari begitu la...
  19. What is he proud of? ~Putra, dan saya a.k.a isterinya yang cantik
  20. Lastly, do you think he will read this? ~Mungkin TIDAK. Dia lagi sibuk menulis menu dan mencipta resepi baru. Tapi aku akan paksa dia baca jugak pasal entry ni,huhuhu...
  • Dengan ini, aku nak memanjangkan TAG ini kepada:-
  1. Nazilyn
  2. Ieta
  3. Kak Opie
  4. Kak Salwa
  5. Qaseh
  6. Kak Mimi

  • **saja gatai nak tempek gambar hubby, hihihihi...

3 comments:

~ As ~ said...

hubby chef ke?? best nyer..

lovelymummy said...

salam... :)

Fara said...

Puan As...iye suamiku itu kerjanya tukang masak...dan sy tukang makan :)

lovelymummy:) tima kasih sudi datang

IKLAN