MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, September 28, 2009

Selamat hari raya

Salam Aidil Fitri....semua orang dh sibuk2 mengupdate cite raya. Tapi aku? Bukan malas...tapi belum sempat. Sibuk dengan macam2 perkara. Sibuk nak beraya rumah sedara mara. Sibuk dengan segala aktiviti yang tak pernah habis. Banyak nk di ceritakan tapi...masih berkira-kira yang mana patut dan tak patut untuk di kongsi bersama. Raya tahun ni penuh dengan suka duka...yang sukanya...banyak yang duka nya satu jer. Hmmmm...Apapun selamat hari raya buat semua. Nanti lah ku kumpulkan kekuatan untuk ku kongsi bersama korang. Sabar ye...
  • notakaki: tetiba je mata ngantuk...

4 comments:

cik seLamaH KunDang said...

hahaha..aku xda kisah raye sgt..no worry..lg cool

naz ilyn said...

salam lebaran... apa kabar fara moga ceria di hari lebaran selamat hari raya maaf zahir batin jika tersalah kata dalam kita bergurau senda atau terbabas munulis kata-kata maaf jua akak pinta... selamat hari raya.

cik seLamaH KunDang said...

slmt ari raye..mana pic raya??aku xda

Fara said...

cik selamah...time jumpa kawan2 tu la paling hepi. gelak x ingt dunia. ilang semua masalah...hahahaha. gambar ko? nnt la cik selamah oiii


kak naz ilyn: selamat hari raya...maaf zahir batin. jemout la dtg rumha. hihihihi

IKLAN