MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, September 15, 2009

Balik kampung...ho ho ho balik kampung

"...Balik kampung ho ho ho balik kampung..." dalam kepala aku sekarang ni hanya lah nak balik kampung. Nak buat keje pun dah rasa malas yang teramat sangat kerana jiwa raga bakul semua dah ada kat kampung. Lagi2 kalau mama aku setiap hari kol...lagi 20 hari nak balik...lagi 19 hari nak balik. Sampai la hari ni...esok dah nak balik....dah siap packing baju raya ke? Semua dia tanya...aku tak buat checklist tapi mama aku plak yang berchecklist bagai. Hahahaha...nampak tak, betapa seorang ibu itu sentiasa menanti kepulangan anaknda terchenta untuk beraya bersama...? Tapi, aku rasa mama aku terlebih excited sebab tahun ni tahun pertama dia nak beraya dengan cucu. Patut nya tahun lepas...tapi di sebabkan masalah teknikal kami beraya kat KL. So, tahun ni memang aku plan cantik sangat...sampai sanggup bertikam perut lidah dengan bos semata-mata nak cuti awal. Balik nanti, lepas buka puasa aku kena packing semua barang...jangan ada yang tertinggal sudah. Esok lagi satu hari...balik keje je terus caucincau la....huhuhu dah tak sabar ni.
  • notakaki: duit raya belum tukar daaaa

2 comments:

cik seLamaH KunDang said...

wei.balik yan x??amik no contact aku.0194508121.papa call okes

Fara said...

cik selamh...aku mesti la balik yan. hang tu wajib jumpa aku tau tahun ni. klu tak...aku sula :)

IKLAN