MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, September 9, 2009

Hari yang indah...09/09/09

Hihihihi...belum apa -apa dah ku tayang gambar makanan. Fuh ni mesti ramai yg tergoda. Baru tgh hari ni...mesti semua tgh kelaparan. Kisahnya...petang ni opis ku buat majlis berbuka puasa kat Hotel Ho.liday Vil.la Suba.ng Ja.ya. Sebab tu la aku ni terlebih excited...Hahahaha buleh makan smpai lebam. Kena pulak tu dengan tarikh hari ni yang sangat cute..09/09/09. Harap -harap nya semua berjalan lancar. Putra pun aku bawa jer...bila lagi nak belasah duit company kan? Perut ni memang tengah kosong...tengok lah nanti mampu ke kitorang aku makan sampai lebam macam opis mate aku duk heboh2 ni. Masing2 dah beria sakan nak serang...aku pn dh siap dah. Hari ni ingat nk tema "hijau" bertiga. Tunggu...
  • notakaki: dengar citer ada bonus next week...horeyyyyyy!!!!

No comments:

IKLAN