MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, September 4, 2009

JIMAT edisi suami ku...apakah?

~nenen dulu~

~ mama.....adik nk mamam jugak. angkat laaaa~

  • Sebelum berbuka kena layan dulu anak bujang. Nenen kenyang2...bila time mama n papa nk berbuka dia tak kacau.
~air...teh panas (papa punya air - wajib)~
~oren sunkist~ ~sambal sotong~
~ my peberet....kerabu mangga~
~mee goreng~
(jiran bagi)
Tengok la...penuh meja

Oh, ada ikan bakar dan kari ikan juga...Semua ni bukan aku masak tapi beli. Huhuhuhu. Semalam tak sempat la nak masak. Terpaksa pegi kedai dan bungkus dan bayar.

  • Hari ni...? Rasa macam nak makan nasi tomato. Bungkus lagi agak nya. Misi nak masak sendiri tak kemana pun kan. Tapi ubah sikit...kali ni dah tak ke PaRam tapi, ke kedai peberet. Alahai lebey kureng laaaa....
  • notakaki: kalau aku masak...hubby kata kesian. elok kita beli je JIMAT masa. apakah? aku nak jimat duit laaa

1 comment:

siti noriza said...

ish...kalau husbnd siti yg ckp tak yah masak, harus siti confuse...he he he...okla tu fara,..time for rest..hik hik...tapi, kalau siti yg ke bazar, harus terbang rm20-rm30..ha ha ha ha

IKLAN