MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, September 16, 2009

Bye-bye

Hari ni adalah hari yang aku tunggu sejak awal Ramadhan lagi....kenapa? Sebab hari ni kami sekeluarga...akan balik ke kampung. Yeayyyyy!!!! Nak beraya sakan kat Kedah. Semua barang dah siap kami packing semalam. Gigih suami ku lipat baju, basuh kain, kemas rumah. Bajet tak nak susahkan isteri terchenta la tu. Iye ke...ke dah tak sabar jugak nak balik kampung? Tak kisah la apapun..asalkan perjalanan kita petang ni selamat sampai. Korang doakan kami selamat yer. Mudah-mudahan jalan tak jammed, cepat sampai kampung...Lagi-lagi tahun ni nak beraya dgn miss "viva" i tu...Kecil, comel, dan jimat minyak hendaknya, amin.
  • notakaki: duit raya...belum dapat lagi daaa.

2 comments:

Anak Pendang Sekeluarga said...

Sabda Rasulullah s.a.w:
Maksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)

Fara said...

insyaAllah,...terima kasih sudi dtg ke blog ni

IKLAN