MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, September 30, 2009

Gambar raye

Selamat Hari Raya Aidil Fitri daripada kami sekeluarga.
Amacam...gambar raya kami? Hihihihi....walaupun tak berapa nk sedondon, tapi masih dalam tema yang sama iaitu coklat. Ni lah satu-satunya gambar raya kami. Langsung tiada gambar lain pada hari raya ini...melainkan yang ini. Tu la akibatnya kalau beraya sakan. Ni pun ambik gambar dah petang. Dah abis beraya sebelah suami, on da way nak balik rmh tok...singgah kejap kat kedai gambar. Tapi nasib baik muka menten cantik....hihihihihi.(perasan la pulak!!!)
  • notakaki: sungguh bahagia kami kan?

3 comments:

ummi said...

Amboi Cik Fara... sebuk2 pun sempat amik gambar kt kedai lg ek. Ktorang ambik kt umah jer, tu pun jenuh nk pujuk ayahanda...

~Yu.Es~ said...

Itulah pasal..baru nak cakap..macam amik gambar kat studio jek tuh..kekekeke...

Fara said...

ummi:) tu la pasal...pegi je kedai terus ambik gambar senang. klu kat rumah tak sempat...sib baik la mood putra baik, klu x tak tau la

US:) mmg kt studio pun...hahahahaha

IKLAN