MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, February 6, 2009

Majlis cukur jambul dan berendoi beramai-ramai

Mama & the geng berbaju biru semuanya

Ada 8 orang baby yang akan di cukur jambulnya...
Yang baju merah tu kembar. Seorang lg ada kat nun pak Haji baju ijau.

Baby yang sedang nyenyak tido ni lahir pada 1.1.2009
(yang tido ngiring tu)
Salah sorang yang akan di cukur jambul nya. Muhd Luzman Hakimi.
Tapi...dah botak daaa, mcm mana ni??
Aku & Kak Midah. Tukang jahit baju kurung kitorang semua ni :)
Nak jugak enterprem...

4 comments:

naz ilyn said...

salam...

seronoknye ramai baby comel-comel geramnye... tapi belum pernah tengok majlis cukur jambul dan berendoi beramai-ramai... kalau berkhawin atau berkhatan tu pernah lar... tahniah lar farah kerana berjaya mengadakan majlis tersebut... farah mesti sebahagian daripada orang di belakang tabir.

Mrs NoeL KHairuLniZa said...

thanks Fara singgah...salam singgah dari As jg.. best nya bercukur ramai2 mcm ni..meriah..

Opie said...

bestnye la naik buai ramai2...jarang orang buat..slalu berkhatan beramai2 je...ekekeke

Fara said...

Kak naz ilyn:) Hehehe Fara di sebalik tabir je.

As...singgah2 le selalu ye:)

Kak opie:) dh 2 tahun berturut-turut ni buat majlis mcm ni. tp thn lepas x la ramai sgt yg join. Thn ni mmg meriah la. InsyaAllah tahun depan ada lg :)

IKLAN