MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, February 17, 2009

Allergic

Hari ni aku nk update pasal cerita semalam.

Ape pun sebenarnya aku ni allergic tgk citer SP* Q tu. Pertama menyampah tgk si tua gedik yang panggil nama laki dia mcm nk tergeliat lidah. Dh jadi terlebih omputih sgt. Kedua bab pakaian…kalau monyet tgk pun kompom terkeluar biji mata monyet tu. Mana taknya gebu2 peha yg di tayang tu. Ini la cerita melayu.

Sbnarnya aku mmg tak tgk atau layan sgt cerita ni. Tapi kebetulan tertengok apa lagi allergic aku datang la. Maaf la pada peminat cerita ni. Aku mmg tak leh layan klu cerita melayu seksi mcm ni. Rasa malu sendiri…

6 comments:

IbuKauthar@Salwa said...

Salam Fara
semalam pegi umah mak ter tengok citer spaQ
mmg tak lalu tgk org dlm citer tu,
dgn tabarruj, mekap mcm ayam,baju tak yah citer la..
rambut pun dah mcm ayam..tu la yg dibangga2 oleh org skrg..

Fara said...

Itu la pasalnya...dorang ni tak de rasa malu ke?? Kita yg tengok ni plak malu.

IbuKauthar@Salwa said...

mane diorang malu Fara diorg rasa lawa je rambut cam ayam tu hehe

naz ilyn said...

salam...
tak pernah layan pun citer spQ tu... nak termuntah uwekk... lagi pun dah nak masuk maghrib pun.

Mrs NoeL KHairuLniZa said...

btl tu..cerita mcm ni lah org suka tgk skarang.. mekap over tau...pastu seksi pl.. pun tak layan cerita ni sbb over semuanya..

Fara said...

kak salwa
dorang bangga la dapt tunjuk apa yg ada.

naz ilyn
fara pn x layan sgt citer ni. mmg menggelikan .

noel
mmg over pun citer ni. mekap tebal sekaki.

IKLAN