MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Saturday, February 21, 2009

Kenapakah???

Malam tadi mama diserang penyakit MALAS. Kenapa jadi begini?? Mama dah berjaya sebelum ni tapi tertewas jua akhirnya. Kenapakah??????? Mama dah berazam nak masak dan makan di rumah. Lagipun mama kan permaisuri rumah sepenuh masa. Masak je la…barang dapur semuanya cukup lengkap. Kenapa makan kat luar juga???? Kenapakah????

Putra tak makan??? Main henfon case mama je.

Tapi takpe…jadikan ianya malas yg terakhir kerana mama dah kuat kan azam dan tanam tekad untuk masak selepas ini. Cewah!!! 28 hengget tu boleh beli lauk dan sayur untuk seminggu tau. Tapi lesap gitu je. (Walaupun mengenyangkan)…Papa, please bagilah sokongan sikit.

2 comments:

IbuKauthar@Salwa said...

Ala fara ku memahami mu
memang la kdg2 kite housewife yg jelitaa2 ni akn diserang ke'salam'an ..
hny kite yg tau betapa 'best' nye jd FTHW
anyway seronoknye beli brg seminggu RM28..

ku kat sini beli brg dapur,sayur je rm15..kopakk..nape mahai sgt brg2 skrg...??

Fara said...

SALAM klu kekadang menyerang ok la kan? kira normal la tu hehehe.

Fara mmg slalu g beli ikan sayur seminggu sekali bajet dalam rm30 la...murah ek??

tapi mmg brg dh mahal la skg ni...

IKLAN