MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, June 24, 2010

Sesat ke hujung dunia...kembali ke pangkal jalan




Assalamualaikum...
Hari ni tak nak blogwalking dulu. Nak masukkan cerita kami yang masih panas. Hihihi....selalunya masukkan cerita yang dah lemau je kan.Sedar pon kan kan?

Tak de la sepanas cuaca kat luar tu. Sebenarnya tak de la apa pun saja nak cerita kat korang. Aku berjaya jugak sampai ke rumah bff aku ni walaupun sesat hingga hujung dunia. Penat sey mencari tp dah memang dasar orang terror walau di hujung dunia pun pasti ketemu jua. Hahahaha....perahsan. Sila gunakan khidmat gps jika tak nak sesat ye.

Malas nak story panjang berjela...korang layan gambar je la yer. Di sebabkan kesusah payahan kami mencari itu condo sampai jumpa....maka tuan puan rumah dengan baik hati di paksa oleh aku untuk buat kek. Coklat moist okey, my feverito. Hahaha....

 
Putra main dengan abang and baby sampai tak ingat mama....

 
Dah puas bersembang kat rumah....jom kita turun bergosip di tepi pool sambil anak2 layan air.

Tu dia....my bff yang bizi. "Haisy orang nak mandi pun tak boleh la ibu ni"....kata baby nomi


Taraaaaaaaaaaaaa.........ni lah kek yang sempat aku snap sebelum semuanya selamat. Hihihi..

Kawan aku ni tiap2 kali aku datang rumah dia sure terpaksa dan di paksa masak yang sedap-sedap. Sebab apa tau....sebab dia ni memang pandai masak. Tak macam aku, pandai makan je. Hahahaha... tu pasal mak aku suh kawin dengan chef. (sila jangan percaya...) Chef tu aku yg pilih sendiri....hihihihi. 

  • notakaki : sape2 nak datang rumah aku sila bgtau sebulan lebih awal sbb aku nak google resepi. hahahaha. jap, tajuk ada kena mengena jugak kan...? sila jawab ya, kalau tidak....u are fired!!! hahahaha.

No comments:

IKLAN