MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, June 15, 2010


Ingat nak berentry tadi tapi tak berkesempatan ler. Sempat menjenguk rumah kawan-kawan jer. Ada yang aku tinggalkan jejak ada yang tak. Mana tak nya sambil bertandang rumah korang sambil masak. Lauk atas api, jadinya kejap-kejap ke dapur. Nak berentry kan perlukan mood, ketenangan dan kewarasan. InsyaAllah nanti aku masukkan entry kami ke Genting sabtu lepas.

gambar ihsan : pakcik Googles
  • notakaki : bila si tecik ni bangun lagi ler mama tak sempat nak buat apa



2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

waaaahhh... multitasking gitu..

sambil masak smbl berblog..
hati2 .. takut terhangus plak mskn tu

.
.

:D

Fara said...

multi sangat ler....penah dh hangus tu la kena hati2 lebih skit. hihihi

IKLAN