MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, June 28, 2010

Jiran baru, suasana baru, tapi saya tetap sama...


**Tajuk memang tak boleh blah. Hahahaha.

Baru je duduk rumah baru ni tak sampai 3 minggu pun rasanya. Alhamdulillah jiran-jiran kat sini nampak macam ok. Tapi saya memang tak kisah sebab saya ni jenis yang semua boleh masuk. Hihihi...biasa lah kebanyakannya semua lebih berumur dari saya. Ahaks!! Mula perahsan muda....

Alhamdulillah...semalam dapat jemputan kenduri cukur jambul dan khatam Quran anak jiran. Saya kan peramah...orang jemput mesti saya datang. Hihihihi...dapat jugak berkenalan kan. Macam tu lah saya, senang je dapat kawan.


 

Dah siap nak gi kenduri...

Baby tak cukur pun rambut sebab memang dah xder rambut. Hihihi....

Tapi saya takut jugak nak berlebih-lebih ramah mesra ni. Biasa-biasa je la. Tak nak orang kata sombong. Lagipun saya ni kan selalu je berjalan mana ada masa nak bergaul sangat. Setakat gitu-gitu layan je la. Papa Putra pun sekarang ni tak berapa suka mama join macam kat rumah lama dulu. Kalau tak sibuk memanjang...

  • notakaki : jiran oh jiran...saya tak sombong kan?

2 comments:

ietams said...

dah pindah rumah ke fara..?
area mane.. kat mane..
tak buat house warming ke??
jgn lupe jemput tau

Fara said...

ita: dah selamat dah...dh dekat 3 minggu. house sentiasa warming sila la datang hihihi

IKLAN