MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, June 13, 2010

Jalan-jalan lagi


Sambungan daripada entry haritu. Cerita dah basi tapi nak jugak publish. Dasar blogger tegar. Hahaha...Eh suka hati ler, huhuhu. Ini kisah Sabtu lepas. Saja bawa Putra pusing-pusing Tasik Titiwangsa. Nampak jer "horse" apa lagi  melompat-lompat la dia nak naik "horse". Layan jer la si bujang sorang ni. Padahal bila papa dia dekat jer dengan kuda tu, takut pulak. Tapi ok lerrrr...dapat jugak pengalaman baru untuk dia kan.

  • notakaki : rasa kesian pulak kat kuda kecik tu...murah jer rupanya. Sorang seringgit jer. Budak free.


3 comments:

Ena said...

syoknyer p jenjalan.. :)
heheh.. betul tu kasi anak pendedahan kan!.. anak2 ena jugak la tgk kat tv jekk.. huhu..

rm 1 jer? murahnyer.. free pulak utk budak2 ye.. ok la tu.. leh la naik selalu.. hehehe

Fara said...

yer kak ena...sehengget jer. tapi bau kuda tu kereng menyenangkan idung ku. huhu....sib baik naik satu round jer...klu tak mau pengsan.

takpe la kak ena....tgk tv pn belajar jgk...tp sesekali bw keluar br best skit kan?

Ietams said...

best nye putra naik horse,..

IKLAN