MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, June 13, 2010



Hurm..hari ni nak masak ke nak jalan-jalan cari makan? Kalau nak masak, dalam peti ada ayam jer. Buat masak apa yer? Ada idea ke? Tapi perut ni rasa macam nak ke Padang Kota Corner. Pekena nasi dalca yang marbeles tu sekali lagi. Oh no. Kalau mak and mak mentua den tahu, abis ler. Tapi, ada satu masalah. Apakah itu???

Wa sakit gigi lor....huhuhu. Benci!!! Tu lah jadi bila takut sangat nak berdating jumpa Doktor gigi. Ermm...makan bubur nasi je la.


  • notakaki : Padan muka aku. Asyik berjalan cari makan je kejenya. Dah sakit gigi makan bubur nasi je la.

2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

bubur mekdi sedap... org kata la

.
.

sy tak gemar bubur :D

dah... cepat gi deting ngan dr gigi sebelum melarat :D

Fara said...

fara pn xbape suka bubur mekdi...tp dh sakit gg ni terpaksa lor...


masalah negara tau sbb fara ni mmg penakut sgt nak jumpa doktor gigi. haish!!

IKLAN