MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, June 24, 2010

Dah terantuk baru terngadah~ nasib baik belum



Pastikan rumah anda selamat!!!  (sila abaikan tajuk yang tah hape-hape tu)

Bila baca berita ni pertama sekali terlintas kat kepala otak ni ialah...aku suka letak pencuci segala mak nenek berkaitan cuci di bawah sinki. Benda tu pulak terang benderang nampak, senang capai, senang segalanya. Sebab aku memang nak buat keje senang. Tapi macam rasa terantuk sekejap bila dah baca berita ni. Hurm...anak aku kecik lagi, bukan dia tahu nak beza ni botol sunlight, ni botol vanish, ni botol harpic...betul tak? Ya allah minta simpang perkara buruk pada keluarga aku dan kawan semua. 

Terus cakap kat papa Putra tadi...malam ni kita kemas , kita letak kat tempat yang tinggi yang susah nak capai. Biar susah sikit asalkan selamat. Ye tak? Korang baca la kat bawah ni. Klik klik. Yang baik kita kongsi bersama...yang tak baik saling ingat mengingatkan.  

4 comments:

hajarus said...

betul la fara lau ade anak msh kecil ni pastikan benda2 camni xdiletakkan kat tempat yang senang dier capai... bahaya...

Ku Tak Sempurna said...

sedihnya baca berita tu


.
.


kena berwaspada dgn benda2 mcm tu.. si kecil mmg tak tau apa2

terima ksh kerana mengingatkan

cik selamah kundang said...

herm...predict the unpredicable.setuju

Fara said...

hajar : yer...anak2 kecik ni dia bukannya tahu bahaya ke apa.

kts: sharing is caring....kan kan?

csk: setuju...? bagus2. cepat pi kemas apa yg patut

IKLAN