MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, October 9, 2009

"Kami yang dedikasi..."

Tengok...meja ku yang sangat kemas berselerak. Menimbun keje yang belum dah siap. Korang percaya ke kalau aku kata, keje aku dah siap, tapi sengaja aku biarkan berselerak atas meja ni, supaya orang akan fikir aku tengah banyak keje? So, diorang takkan kacau aku...huhuhuhuh. Tolonglah jangan percaya!!!
Tengok...rajin je aku buat keje. Tekun lagik. Bos...tengok, i buat keje OK, next year make sure bonus 5 bulan untuk budak ni :)
Staff yang sungguh dedikasi...Hihihihi. Perasan kan? Sape nampak, ape yang ada kat screen lappy aku tu, sila angkat ketiak? Huhuhuhu....Jangan, kecoh-kecoh tau.
Intai 'jiran' sebelah....Ohhhh dia pun tengah bizi buat keje jugak yer...Lagi dahsyat. Meja macam kena gempa bumi la kak. Hahahahahha....
  • notakaki: keja...kerja...kerjasama!!! Shhhhuuuu. Korang jangan bgtau bos kami rajin. Nanti dia naikkan gaji laaa...huhuhuhu.

No comments:

IKLAN