MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Saturday, October 10, 2009

Apakah yang sanggup di korbankan untuk cinta?

Semalan layan NU.R.KA.SIH dengan suami. Dia pun dah terkena penangan NU.R yang sweet tu. Tak sabar rasanya nak tengok episod minggu depan walaupun dah tahu jalan ceritanya macam mana. Huhuhuhu...tapi nak jugak layan. Citer ni panjang lagi...macam-macam cerita yang akan berlaku. Episod semalam...Katrina balik, dengan pakai hijab. Apa yang akan terjadi pada episod akan datang? Sama-sama kita nantikan. Yang penting...lagi suspen, lagi akan buat kita menangis, geram dengan perangai Sara.h...dan layan!!!

  • notakaki: Apakah yang sanggup di korbankan untuk CINTA?

2 comments:

+ cik pinky boomboom + said...

hang dah baca sinopsi blum??aku juga sedang berdebar juak

Fara said...

sudah la...hihihihi. tp x sabar juak nk tengok. huhuhuhu

IKLAN