MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, October 14, 2009

Baby Kak Faridah yang comel

Jom layan gambar baby :)

Semalam, balik keje bersusah-payah panjat ke tingkat 5 semata-mata nak tengok baby baru ni. Baru je berusia 3 hari (semalam). Oh sungguh comel macam mak dia.

Sama tak dengan muka mak dia? (sila jawab dengan tak berapa jujur) Hihihihi...ni bukan mak dia la...Saje je Kak Zu ambik berkat, mana tau bleh dapat anak laki nanti. Kan?

Putih melepak. Comeiiii. Nama dia? Belum ada laaa. Tapi kakak dia letak sendiri nama adiknya, Ahmad Danial.
  • notakaki: tengok orang dapat baby, rasa macam nak ada anak lagi...emmm

4 comments:

~ As ~ said...

a'ah kan Fara, klau tgk org ada baby baru rasa nak baby baru jg kan??? comel..

+ cik pinky boomboom + said...

cam comel je nama ahmad danial tuh..cute

Fara said...

As...tu la pasal. Putra tu rasa cepat lak membesar.

Fara said...

cik pinky: nama tu kakak dia dh booked lama dah. hihihihi...mn dia dpt aku pn xtau

IKLAN