MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, August 11, 2010

Dah mula dah

Dalam beberapa hari ni saya sangat tekun membaca ini...



  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  




Dan hari ni telah tamat.
Dah lama tak melayan novel. Seingat saya dah beberapa tahun mungkin. Novel terakhir sebelum ni ialah Cinta Tiada Akhirnya...
Sebelum ni memang saya kaki novel. Bak kata BFF gedik sorang ni....cari idea. Hihihi....



Ok...fist kenapa saya beli novel ni?
Sebab nama teraju utamanya Izzah.
Sama macam Cinta Tiada Akhirnya, dan Ombak Rindu. Hihihi...Minat sungguh dgn Izzah tu.

Jalan cerita nya pun hampir sama. Tapi penulis nya bukan orang yang sama, ok.
Di awal penceritaan terasa geram dan bengang sikit dengan Izzah ni.
Biasalah, siapa yg selalu layan novel pasti faham sangat perasaan waktu tu.
Macam terbawa-bawa dalam dunia realiti. Hihihi...

Saya rasa Biarlah Rahsia ni....ok juga, Mungkin boleh diperbetulkan sedikit "typing error" itu saja.
Yang lain saya tak berani komen sebab saya bukan lah arif tentang penulisan novel ni =)
Saya tak nak tulis sinopsisnya....Biarlah Rahsia....hihihi.
Kalau nak tahu sila cari di kedai buku. Apa yang penting ia kisah rumahtangga dan boleh dijadikan iktibar jugak.

  • notakaki : Lepas ni nak cari novel baru pulak....sape2 nak bg idea?


2 comments:

Ietams said...

best ke citer ni? agak2 dlm brp star rating die ek

Fara said...

so so je la bg fara. maybe 5/10?
tp depends la pada individu yg bacakan...
ni pendapat je....ujung2 baru sikit touching

IKLAN