MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, August 26, 2010

Dah berapa hari tak menghupdate ini belog....
Tuan tanah kedaung ni asyik tak sempat jer....
Padahal dlm henfon dh penuh gambar menu berbuka...
Kononnya nak sharing dgn kengkawan....
Sudah nya tak kemana...
Siang hari perut lapar, nk mengarang pun ala-ala lemau gitu
Malam pulak dah kenyang dh jadi ular sawa...hihihi
Keje rumah pn banyak sgt pending ni...hihihi mcm keje opis pulak ada pending2.
Kalau sempat malam baru nk mengadap segunung intan kain nak melipat, sebab siang melepet...
Hurmmm...

3 comments:

Ietams said...

sudahnye tertinggal cenggitu je kan
nak updet menu berbuka segala juadah

syariza09 said...

hik..hik..sama ler kita. bila mlm jer jadi ulau besau..tergolek jerk

Fara said...

ieta: mmg pun....kunun2 nk sharing2 last2 hampeh

syariza: aah ulau besau...hihihihi.

IKLAN