MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, August 6, 2010

Cerita di kampung - 1

   

Balik kampung minggu lepas...
Kebanyakkan padi tengah menguning...memang cantik sangat pemandangan. 



 
Budak kecik ni dh tak sabar nak jumpa maktok


 Padi ke lalang ni?

Orang balik kampung seronok dapat  makan masakan mak....tapi kami terbalik. Ala, biasa la mak saya kan sibuk. Nanti saya cerita apa yang kami makan masa kat kampung. Daaaa.....

4 comments:

Ietams said...

bestnya tengok view padi...
dedulu mengidam nak jadi menantu org utara, buleh menikmati keindahan pemandangan padi tiap kali balik kampung.
sekali ropenye bukan rezki ku.
ke pantai pula sudahnya..
muahahaha..

Fara said...

ita: mmg best time ni kat kedah...padi tgh menguning. cantik sangat.

xper pasni berbesan org kedah yer;)

cik selamah kundang said...

balik kedah bukan nak cari aku

Fara said...

cik selamh: aku cari hang tapi tak jumpa....hakhakhakhak.

bz wei time aku balik ni la mak aku dera aku suh buat mcm2 tau

IKLAN