MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, August 15, 2010

Assalamualaikum....
Hari ni saya nak tayang gambar menu berbuka hari ketiga dan keempat....Layan.
Nasi lemak + Cucur udang kuah kacang + karipap + iced lemon tea.
Bihun goreng tu jiran bagi....pulangkan pinggan saya. Semalam saya bagi dia mee goreng....;)
Laksa penang + jemput2 jagung + teh panas + iced lemon tea
Karipap tu saya hantar kat makcik saya....hasil tangan sediri ;)
Tapi yg tolong kelim nya akak kat atas tu....Hihihi saya ni xpandai nk kelim.
        

Walaupun menu nya yang biasa2 je. Tapi alhamdulillah tahun ni kami tak membazir di pasar iftar. Syukur sangat. Lagipun saya suka masak untuk iftar sebab dapat bagi kat jiran ;) Kiranya bersedekah juga tu kan...? Ops! laksa tu of coz la sentuhan encik roomate saya....saya tolong bagi sokongan je.


No comments:

IKLAN