MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, August 9, 2010

   




Assalamualaikum kawan2.
Perasan macam ramai je la yang nak membaca blog aku ni kan. Tak pe la....terima kasih pada yang sudi singgah yer. Ya Allah hari ni mmg terasa sangat cepat. Langsung tak sedar tengok2 jam dah pukul 5.15 ptg. Kejap lagi my roomate akan sampai. Dua tiga hari ni tuan tanah kedaung ni tak sihat. Bila update kat fesbuk ramai yang berteka teki Putra nak dapat geng. Hihihi....

Nanti saya story kenapa saya tak sihat....hihihi. Wiken tadi memang yang paling padat. Seharian kat luar...rumah langsung tak berkemas. Tapi sempat lagi berjalan ke i city dengan bekas roomate...hihihi. BFF saya waktu menimba menggali ilmu dulu. Yg tu pun nanti saya share dengan u olls yer.

Ok la roomate saya dah sampai. Nak kena buat air teh ni. Nak minum petang...jom la pekena goreng pisang sama2.



  • notakaki : Putra tido lambat tadi patut la mama ni rasa cepat sgt masa. Kalau tido lama sure mama dah penat bermuka buku rasa mcm lama je hari nk ptg ;)

No comments:

IKLAN