MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, January 29, 2009

SI gathering

Huhuhu...baca kat blog Kak Zety tadi. Ada gathering Susu Ibu hari Ahad ni 1 Feb. Memang nk join. Tapi...aku ada program kat surau. Ada majlis cukur jambul. Aku kan ahli kelab surau. Baju kelab pun dah nk siap tu...Nnt aku update tentang program tu. Tapi, memang sedih tak dapat nk pegi gathering tu. Kepada mereka2 yang pergi semoga berseronok la ye.

3 comments:

naz ilyn said...

salam...

aktif gak yer farah dengan aktiviti kemasyarakatan... akak suka macam tu dapat bergaul dengan orang ramai dapat gak buat amal

Shais said...

farah tak dapat datang ke...insyaallah akak datang...kalau datang boleh kita jumpa.

Fara said...

Kak shais:) klu tak bole kenalan lebih dekat lg kan. InsyaAllah lain kali la ye.

Kak, fara mmg suke join benda2 gitu. Bukan ape...Fara ni kan org muda dah tu duk jauh dari mama, kena la berkawan...lg pn kat area rmh ni byk program.

IKLAN