MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, January 20, 2009

Gotong royong

Baby Kak Ina ni sedap je tido walaupun bising
Tgk...mcm mana mama nk buat keje klu dh Putra duk kat atas riba??
Ini lah antara yg dapat di snap pada hari Ahad lepas. Gotong royong kat surau...Best sangat hari tu. Walaupun tak dapat menolong sangat tapi datang la jugak nk meramaikan lagi. Alhamdulillah semuanya berjalan seperti yg di rancang.

2 comments:

Ietams said...

ade kenduri ape ni fara? rumah kat mane? seronok je rukun tetangga jiran2

Fara said...

Ni buat gotong royong n Demonstrasi. Mmg best duk sini...Subang Impian kat Kg Melayu Subang. Ada je aktiviti dorang nk buat

IKLAN