MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, January 19, 2009

Besday Shafiq

Minah Karipap....Awra, sedap ke karipap tu?
Nmpk tak pinggan yg ada tulang je tu? Hahaha...Kak Zu makan nasi dagang sampai licin pinggan, tinggal tulang je. Isyh!! sedap sungguh. Sib baik dia tak telan dgn tulang tu sekali, hehehe. Awra dengan karipap lagi... Inilah orang yg suka sgt mkn nasi dagang tu:) Yg ni kak Zu tolong perabiskan yang aku punya. Tekak xleh masuk dah sbb kenyang makan mee kari.
Jom kita gerak ke surau pulak!!
**Besday boy tido daaa...

3 comments:

naz ilyn said...

salam...

selamat hari jadi syafiq... sama dengan nama anak akak ejaan jer yang lain

Ietams said...

hepi besday syafiq.. bestnye ade party celebration

Fara said...

Hehehe...duk sini mmg byk acara mkn2. Shafiq ni kwn Putra la...nnt sama2 g sekolah.

IKLAN