MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, January 13, 2009

Bubur kacang hijau

Salam... Sedara aku kata nk datang jap lagi...adui!!! Abg keje ni, nk masak ape la kan?? Dalam peti ada udang, ikan je. Ayam dah abis smlm aku masak lemak cili api. Ingat nk buat bubur kacang je la. Tapi santan plak x de. Adui...terpaksa la aku sms sedara aku yg nk datang tu tolong belikan santan. Hahaha. Aci la kan...dia nak mai rumah aku. Klu aku tak masak kang lain plak cerita. Kita tunggu je la jadi ke tidak bubur kacang ku itu. Ntah2 ralit bersembang...banyak sangat nk bercerita ni nk bergosip tentang isu semasa lagi, hehehe. Chaw, PEACE V!!!!

5 comments:

naz ilyn said...

salam...

napa tak tunjukkan bubur kacang yang dibuat... lain dari yang lain ker..??

Ietams said...

jadi ke buat bubur?

Shais said...

mesti sedap masakan hari nie:)

Qaseh said...

..bestnyer bubur kacang...

Fara said...

Jadi memang jadi...tapi ntah le sedap ke tidak, hehehe.
X ada yg lain nya, bubur kacang biasa je..

IKLAN