MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, January 12, 2009

Jom Boikot lsrael Laknatullah!!!

Salam semua....
Wahai sahabat dan saudaraku sekalian. Marilah kita bersama memboikot Israel dan sekutunya Laknatullah.
Walaupun kebanyakkannya adalah barang yg memang kita selalu guna atau memang dah sebati dengan diri kita, tapi...demi saudara kita di sana, tolonglah boikot. Apa yang saya tahu 2.5% dari harga yang kita bayar adalah peluru yang akan membunuh umat ISLAM di sana.
ALLAHU AKBAR!!!!!!!

3 comments:

ietams said...

betul! saya pun dalam proses cube elak beli barang2 para sponsor si israel

Opie said...

jom moikot...jgn bg peluang kat derang nih...membeli barang derang, same la kite mengeluarkan dana membedil bumi palestin

kurosaki said...

persoalannya bagaimana kita tau yang gambar2 yang diberikan dlm website tersebut adalah benar? bagaimana kita membuktikan yang gambar2 tersebut adalah asli? adakah apa yang kita dapati dengan menggoogle sesuatu maklumat tersebut adalah maklumat yang benar? saya pon tak dapat menjawabnya. ada tips?

komen hafizbar disuatu ketika dulu
"-- naruto wal pokemon
(nama2 watak anime. korang tak tau ke naruto tu dlm bahasa arob bermaksud "saya takde Tuhan" dan pokemon tu plak dlm bahasa ibrani bermaksud "saya lawan Tuhan." kekeke tu la suka sangat caya bende2 ngarut)"

maybe kita kena boikot kartun2 tersebut.

IKLAN