MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, January 15, 2009

Best Friend

Salam...Anda ada best friend?? Saya rasa semua orang ada dan pernah ada best friend. Saya pun ada best friend jugak. Tapi dah lama tak jumpa dia. Rindu sangat walaupun tiap2 hari dia call saya. Waaaaa....nk pegi jumpa best friend saya ni. Banyak sangat nk story. Story dalam tipon tak puas. Tak real...tak best. Tapi suami ku pula tak banyak cuti nk pegi jumpa best friend ku ini. Best friend ku pun tak dapek cuti lama nak datang jumpa aku ni. Waaaa sedih nya. Sape best friend saya ni?? Ye ye je saya mengaku dia ni best friend ntah2...??tapi confirm dia pun anggap saya ni BEST FRIEND dia gak. Klu tak takkan la dia sanggup berkorban segalanya??? Cewah!!! Sape dia?? Nantikan...hehehe

2 comments:

naz ilyn said...

salam...

kalau dulu sebelum kawin ada gak best friend tapi ila dah kawin kanda ler teman, sahabat merangkap best friend, bf gak, musuh dll

Fara said...

hehehe...tu kira best friend dunia akhirat tuh.

IKLAN