MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, November 7, 2008

Nauzubillah

Geli geleman rasa bila ingat balik ada satu cerita si isteri wat hal. Betul ke tidak entah la, tapi yg di dengari ni pn dr mulut sedara-mara dia gak. Boleh ke si XX ni lari ikut jantan lain, tinggal suami dengan anak gitu. Bawa lari brg kemas, kad kredit, kad ATM bagai semua di angkut. Dengar citer pompuan ni bukan la lawa sangat, tak pasti la betul atau tidak sbb aku memang tak kenal dia. Dan tak ingin nk kenal pompuan gini. Geli aku!!Kesian laki dia susah payah cari duit senang2 bini kebas bawa lari dengan jantan lain. Isteri ke apa mcm ni?? Gedebuk gedebak bagai aku pn tak berapa nk interested sgt dgn citer gini. Dengar pun gitu2 je...Last sekali pompuan ni di ceraikan suami dia. Tetiba merayu pulak nk balik kat laki dia. Jantan yang hari tu dah kebas sume, babai la. Laki dia balik dgn dia ke tak aku pun tak tau...
Pada aku la...bila dah ada suami, anak maksudnya rumahtangga yang lengkap la kan, cukuplah. Rezeki tu kena usaha la insyaAllah kalau niat yang baik Allah mesti permudahkan. Tak ada dah perasaan nak berkenalan dgn lelaki lain, nak enjoy2 kat luar dgn org lain. Sume tu dah buang jauh2. Nauzubillah kalau perkara ni terjadi pada kita. Minta di jauhkan la. Renung-renungkan Tet!!! kes ni tidak mention pun nama, tempat segala yg berkenaan. Dan anda yang baca pun tak tau sape kan?? So, jangan cepat melatah ye!

No comments:

IKLAN