MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Saturday, November 29, 2008

~~Aku merapu~~

Salam semua... Entak kenapa sejak akhir2 ni aku dilanda kebizian yang melampau. Ahaks, bukannya bizi sangat pun tapi...entah mengapa ku rasakan masa untuk memblog ni semakin terbatas. Atau, mungkin penyakit M sedang menyerang. Hahaha...Bukannya apa, sebenarnya apa yang aku inginkan belum tercapai...so, mood pun ala2 kureng la. Sekarang ni aku sedang berusaha mencari dan mencapai impian dan keinginan itu sehingga aku betul2 puas hati! Walauapapun, aku sentiasa bersyukur dengan apa yang ada ni...Fuh!! Sebenarnya takde apa pun...aku tengah duk plan nk tukar langsir rumah je. Hahaha!!! Duk berbalah dengan cik abe la...Dia kata OK lagi, aku kata boring la...Kena susun strategi dulu baru la menjadi hehehe. Biasa la tu kan. Sekian la kemerapuan ku ni...ada ke bahasa macam tu?? Hahaha, layanzzzzzzz

No comments:

IKLAN