MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, May 4, 2010

Pening dah



Hurmmm...mengeuh  jap. Penat berfikir. Tak tau nak berfikir dah. Tak de tempat nak rujuk pulak tu. Pasal apani Farah? Aduiii....malas nak bercerita panjang la sekarang. Mata ni tak boleh lama mengadap laptop ni. Kang sakit kepala menyerang lagi.

Korang percaya ke rezeki tu ada di mana-mana? Aku percaya...tapi aku takut nak berhijrah sebab aku rasa dah selesa di sini. Walaupun tak mewah sangat...tapi cukup untuk hidup bahagia. Keputusan drastik aku dah ambik. Berhenti kerja dengan notis sebulan, tinggal kan kerusi empuk...tinggalkan kawan-kawan semata-mata tuntutan minat dan permintaan mak aku. Buat bisnes!!! Sumpah modal 5sen aku tak keluar. Semua di tanggung. Yang penting buat bisnes elok2. Aku tahu tu memang minat aku. Alhamdulillah...rezeki bisnes online sahaja pun agak bagus. Biasa la baru...orang pun tak tahu lagi MDS LITTLE SHOP tu apa. Tapi, syukur...ada juga rezeki. Kedai alam nyata memang sangat bagus. Tu cerita lain sebab itu bukan di bawah aku. Aku hanya kuli di sana. Hahahaha...mak ampun...

Sekarang ni aku tengah plan nak menambahkan koleksi di MDS LITTLE SHOP. Sebelum ni hanya ada handbag dan purse...InsyaAllah selepas ni akan ada yang lain2 lagi. Tengah tunggu big boss sign itu proposal. Huhuhu...

Tengok...dah melalut cerita lain. Aku ni sebenarnya tengah pening berfikir. Permintaan mak aku untuk kami balik tinggal dan buat bisnes di Kedah. Waaaaaaaaaaa......kalau macam ni maknanya cik abang aku kena resign la. Aku pula selalu je fikir pasal Putra. Serasi ke dia nak tinggal kat sana...Macam2 lagi lah.

Tu je la masalahnya. Tak besar sangat pun kan...tapi berat jugak la nak buat keputusan.


notakaki : teruskan berfikir....


No comments:

IKLAN