MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, May 19, 2010

Cerita Ahad pula


Ni lah cerita hari Ahad lepas....dah semalam Putra tak puas mandi laut. Hari ni papa bawa pulak ke Wetland Shah Alam. Memang teruja sangat si bujang kesayangan papa ni. Papa pun teruja jugak.  Tapi kureng best la sebab kami bertiga saja. Kalau ramai....mesti lagi best. Apa pun...layan gambar je la


Dah dekat 2 jam berendam dalam air....mengamuk si kecik ni tak nak naik. Adoiii....Lepas mandi - manda kami ke mana...? Nantikan episod seterusnya, hahaha. Putra dah ngamuk nak tengok Chugginton guna lappy nih. Daaa

  • notakaki: terbakar muka....dah macam udang panggang jadinya

6 comments:

cik selamah kundang said...

aku tgk mak yg pulun

Fara said...

cik selamah hangit: mak memang sentiasa pulun...pulun kedah pulun. hahahaha

hajarus said...

amboi puas putra mandi manda yer... bestnyer lau dpt join same nih... :D

aZuRa AhMaD said...

bestnya berendam..tp muka hangit la skit ya.. fara..hehe

ibu addin dan nasa said...

salam perkenalan..

Fara said...

hajar: bila free jom kita g sama2
kak zura: mmg hangit...masa mandi tak ingat.
ibu addin dan nasa: salam kenal...

IKLAN