MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, May 18, 2010

nak jugak...walau pun lambat



Masih concept sama...biar lambat asal selamat ucap.  Pada hari dan detik itu, saya tak berkesempatan melakar dan  mengucapkan selamat buat insan-insan paling isimewa di hati. Hari ini....biar agak lewat tapi saya masih nak ucapkan SELAMAT HARI IBU buat insan teragung yang pernah mengandung dan melahirkan saya tanpa pernah kurang walau setitik nilai kasihnya. Insan yang mulia FADZILAH BT HJ HASAN. Terima kasih mak ;)

Juga pada semua insan yang telah mendidik saya di tadika, Sek. Keb Hj Nyak Gam...., Sek Men Keb Tunku Anum, Sek Men Teknik Langkawi, dan semua pensyarah yang pernah mencurahkan ilmu. Inilah saya hasil didikan anda...;) Kepada sahabat2 yang bergelar guru....andalah insan paling mulia. Terima kasih cikgu ;)

No comments:

IKLAN