MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, July 30, 2009

Tak sihat

Semalam ku mc....kerana balik dari keje hari sebelumnya ku tetiba demam. Oh sungguh kuiriyes. Kenapa je tetiba aku demam?Adakah...H1N1? Uh....minta di jauhkan. Tapi takde batuk...kurang selera makan sume. Juz rasa tak sedap perut...lemah badan. Badan, kaki...rasa kebas, sakit, lenguh. Mcm kena denggi tu. Sape penah kena denggi tau la mcm mana rasanya. Dah pegi hospital, check itu ini bagai...alhamdulillah bukan H1N1 yer puan-puan. Tapi...masalahnya, sampai hari ni ku masih tak sedap badan. Rasa berat je kepala hotak ni. Nak buat keje pun malas...huhuhuhu. Rasa nak balik tido jer :)

5 comments:

Siti @ nurie said...

uiks?..ada isi ker?..he he eh...semoga cepat smbuh..harp2 tak de paperlah...Insya Allah

*mo0ney_seLamaH* said...

hang p minum 100plus.ok..insyaAllah

Shais said...

salam ziarah,

jangan lupa makan ubat...supaya kembali sihat ya.

naz ilyn said...

salam...
banyakkan berehat dan minum air masak... tengah musim penyakit berjangkit ni takut betul kalau kena demam aritu akak demam juga tapi takde apa-apa paling bimbang kalau anak yang demam mintak-minta semoga fara cepat sembuh dan kita semua dijauhkan dari penyakit berjangkit tu.

Fara said...

Thanks semua...
alhamdulillah. Dh sihat sepeti sedia kala dah. Syukur...demam semua dh baik.

IKLAN