MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, July 2, 2009

Ku EL

Kawan - kawan...semalam aku EL. Huhuhuhu....its so panic when it happened to me. But as usual, i always pretend like biasa-biasa u know. But dlm hati hanya Tuhan yg tahu. Story nya bermula mcm ni.... My cubby hubby ku makan semangkuk bubur kacang hijau + durian. Korang tau kan? Aku plak rasa nak makan burger...jadi bubur tu ku rasa dalam 2 sudu je. Sedap...jiran aku yg bagi. Then aku suh la sang suami yg baik hati tu pegi beli burger...tapi malangnya burger tutup daa. Mungkin tokei burger tu dh kaya, so slalu je tutup. Suami yg terchenta ku terusss je cari makanan lain iaitu char koteow Penang. Tak pe la kata ku...Jom makan!!! Habis sepinggan aku n suami melantak, kitorang duk melayan Tv ntah citer ape aku pun tak ingat. Tetiba...suami mengadu pening. Aku tengok dahi dia berpeluh...n dia pun mcm nak pengsan. Lama jugak...dia duduk kat sofa. Then aku ajak dia masuk bilik...kat bilik dia rasa lagi pening dan aku tengok dia makin teruk. Time tu dah 11.30 malam. Nak drive pegi klinik...memang dia dh tak boleh. Aku pulak, Putra tengah tido, kalau di kejut mahu mengamuk si jantan tu. Pikir punya pikir...suami suruh call kawan a.k.a jiran tolong bawa dia pegi klinik. Nasib baik la ada jiran tu...bawa suami pegi klinik. Alhamdulillah tak de apa. Cuma doktor kata angin...Masa suami pegi klinik...aku duk rumah, macam-macam bermain dalam kepala ni. Aduhhh, klu terjadi apa-apa macam mana la dengan kami. Minta di jauhkan segala musibah, amin. So kelmarin aku ajak di pegi GH untuk check up lagi. Alhamdulillah...doktor cakap angin jugak. Nasib baik la...bukan jantung ke, darah tinggi ke. Risau jugak sebab badannya macam belon di pam-pam korang tahu? Nanti ku upload gambar dulu dan sekarang. Korang tengok la sendiri nanti. notakaki: kata orang...hati senang.

3 comments:

~ As ~ said...

EL tu apa babe??

siti noriza saleh said...

harap-harap mmg betullah angin,,,terlebh makan kot?

Fara said...

AS : EL tuuuu Emergency Leave.
Hihihihi


Siti: Harap2 betullah. Mmg dia kuat sangat mkn skg nih.

IKLAN