MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, July 24, 2009

Hadiah besday si dia :)

  • Kawan-kawan....ku nk tayang hadiah ni (poyo je kan?). Bukan hadiah untuk aku...tapi hadiah untuk suami tercinta itu sempena besday nya hari ni. Tapi, hadiah dah ready awal2 lagi. Baik kan aku? Isteri sape la ni...(perasan kejap!!)
  • Suami ku request jam atau handphone...huhuhu. Agak2 korang aku akan beli yang mana? Emmm...tak payah susah2 pikir. Ku dah beli pun. Tapi, hanya ini yang mampu ku beri....

V

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Sape yg dapat hadiah ni? Putra ke papa? Konpius mama...
  • notakaki: korang tau, sebenarnya...suamiku dapat dua-dua request. Jam & henpon....^^. Sungguh tak aci tau.

4 comments:

*mo0ney_seLamaH* said...

jeles sey.xda org nk bg aku pun

Fara said...

huhuhu...aku pun xdak org bagi. aku yg bg kt orang...

simplemama said...

bestnya hubby dia coz dpt wife yg pemurah....em..kalu kita dah syg kat hubby kita..kalu boley semua kita nak bg...memang best bg hadiah...suka tgk org hepi dgn pemberian kita....

Fara said...

simplemama:)ye...tersangat hepi bila org tu hepi. ala, bg yg termampu je. xde la di luar kemampuan ku.

IKLAN