MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, July 15, 2009

Imunisasi Putra

Ku on leave selama 2 hari kerana membawa anakanda terchenta ku imunisasi...atau lebih senang nk paham, bawa pegi cucuk...untuk setahun 6bulan. Aduss sian nyer aku tengok dia. Balik jer dari klinik terus bagi makan ubat. Mula tu nampak cam OK jer, tapi lepas dia bangun dari tido terus ngadu sakit sambil tangan tunjuk kat peha yang kena cucuk tu. Alahai anak aku melepet ler dia. Tak nak makan, tak nak bangun...nak baring je kat bilik. Memang kesian sangat...tapi apa nak buat. Esoknyer pun masih sakit lagi. Sampai tak boleh nak berjalan. Tapi papa dia pujuk-pujuk, alhamdulillah dia beranikan diri. Hari ni....dah sihat. Dah boleh berjalan. Tapi bangun pagi tadi "nanak" mandi. Pulak....xpe la mama antar pegi rumah ibu tak mandi lah. Aduhai anakku sorang...

  • notakaki: cepatnyer membesar anakku ittew :)

4 comments:

::Umi Sufira:: said...

Yerla Fara...budak2 ni cepat je membesar..kan kan...

~ As ~ said...

tak rasa anak dah besar...skrang ni azam dah 9 bulan, rindu moment dia umur 3-4 bulan...

Ietams said...

saya dulu alhamdulillah haziq okey.
agaknye berkat dr BF.
naik dedar sekejap je lepas cucuk tu..
lepas mkn ubat dah okey.
bagai tiada apa berlaku.

Fara said...

kak mimi:) tu la kak terasa kita plak cepat tua, hikhik

as:) ku pun rindu time gitu...huhuhu

ita:) ye ker...huhuhu mmg hero la haziq. anak mmber fara lg kesian sampai seminggu xleh jalan.

IKLAN