MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, October 5, 2010

Bila Empat Cantik bertemu....

Tuan2 dan Puan2..Presenting story dah basi. Huhuhu...Nak up jugak untuk kenangan di masa hadapan ;)


Masih ingat kisah yang ini. Kalau dah lupa xpe la. Memang dah basi  pun. Bukan salah ibu mengandung anda. Tapi salah bapa saya yang lambat nk load ini piccas. Jom layan pic kami yang menggedik tak hengat donia.


Aku sorang je pandang sana....
Loh...aku pandang sini korang pandang sana
Cun!!! Hihihihi
~Four Beauties~
Ni lah roomate aku dolu. Nad, Oya, dan Chot.
Kisah pelajar cemerlang gemilang terbilang....dan yang paling penting sekali bilik kitorang yang paling otai. 
Rindu saat2 itu. 
 Si chot memang ratu bangun lambat. hahahaha. Aku....?

  • korang jgn nk muntah ijau baca tajuk aku tu yer....hahahahaha

Posted by Picasa

5 comments:

syariza09 said...

best kan dpat jumpa kwn2 lama

Ietams said...

bestkan bila dapat jumpa semula kekawan lama

Fara said...

riza & ieta : mmg best....citer2 lama sume kuar. rasa mcm nk kembali ke zaman itu

nadia said...

sangat bahagia..

Fara said...

nad: bahagia sgt....klu boleh kembali time tu bestkan.

IKLAN