MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, October 6, 2010

Bila dia tak sihat

Owh...anakanda tercinta tak sihat hari ni. Di serang selsema dan batuk2. Kahak byk pulak tu. Nafas pn dah berbunyi. Mama dah risau ni.

Kalau dia sihat macam2 dia buat bagi darah mama naik dan bertukar jadi tarzan. Korang layan gambar ni.....

Nampak kan...?
Betapa darah saya akan naik dan mula menjadi tarzan betina.
Saya tengah sibuk masak kat dapur dia senyap2 masuk bilik selongkar beg makeup saya.
Dan beginilah jadinya.

Owh tidakkkkkkkkkkkkkk!!!!
Awak tu lelaki mana boleh pakai lipstik. Hadoiiiii.

Tapi, hari ni dia tak sihat. Diam jer....kesian pulak mama tengok. Adik cepat sihat yer, sunyi la rmh ni.


Posted by Picasa

4 comments:

Ietams said...

dah besar dah si putra,
siyan dia tak sihat.
kita pula yg rasa sunyi bila dia kurang aktif kan

ummi said...

Oh Fara.. Nawal pun sekarang dah pandai nk berbedak, bergincu dan yang seangkatan dengannya. Baru hari tu dia pecahkan bedak saya.... hukhukhuk... anak, anak...

Fara said...

ieta: yer dh besar. sibuk nk g skool dh ni. bila tak sihat buhsan pulak mama dia. tp bila dh sihat esoki siap la

Fara said...

lin: takper la berbedak gincu pompuan kan. ni jantan mcm mana...? hahahaha.

lipstik sy pn dh patah2. apa nk buat....

IKLAN