MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, August 1, 2008

Kalau ada "REZEKI"

Kalu org baca dr tajuk kat atas ni org pn tak tau apa yg aku nk cerita. Apa kena mengena rezeki plak ni...hehehe Kita slalu dengar org bertanya biasanya pd mereka yg baru melangkah ke alam perkahwinan..."bila lg nk dpt ank?" Pastu apa yg jawapan biasa di bagi?? "blum ada rezeki..." Itulah jawapan penyelamat...mcm aku dulu jugak. hehehe...Tp bila dh lama sgt blum ada "rezeki" jugak mula la naik angin kalau org asyik tanya... Dah memang Tuhan taknak bg kita rezeki lg nk wat mcm mana...kdg2 diorg ni tak faham betapa tertekannya org2 seperti aku ni (waktu tu la). Mcm aku dulu mcm2 petua org bagi...mcm2 nasihat aku dgr. Suruh mengurut la itu la, ini la, mcm2 lg lah...tapi tak jadi2 jugak...huiih! Tension sgt... Akhirnya dh hampir 4tahun menunggu dan aku masih GAGAL...Aku nekad yg ni last petua aku nak ikut. Petua yg agak pelik dr org jawa....pinjam kain org mengandung...kain yg tak dibasuh plak tu...huhuhu tp demi unt dapatkan rezeki aku tutup je la idung hehehe... ALHAMDULILLAH...memang rezeki aku...lps pinjam kain tu aku terus mengandung...sedar2 bdn rasa mcm tak sihat, asyik nk mkn asam je padahal aku mmg tak suka asam...itu lah "rezeki" namanya...Apa2 pun ini semua ketentuan ALLAH...

No comments:

IKLAN