MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Saturday, August 23, 2008

Kisah sebuah walker

Baca tajuk mcm sebuah cerita dongeng je. hehehe
Heee...suka je mama tgk gmbr ni. Mcm dh besar sgt ank mama dlm gmbr ni.
Alkisahnya...mama dh xlarat nk kejar Putra ke sana sini. So cadangnya nk suh papa beli walker kat Putra. Walaupun mama tahu ianya tak membantu langsung untuk Putra cepat jalan ke apa, tp mama susah la nk wat keje...Putra pantang sangat nampak mama berdiri kat singki atau tgh masak, mula la dia marayap kat kaki mama. Pastu tarik2 kaki mama konon2 merayu suh mama dukung dia. Aduhai anak mama sayang, mama tak leh wat keje la jawabnya...
Memandang kak Zue (jiran) ada walker lama Awra, so pinjam la kejap nk test . Mula tu, Putra mcm ok jer... Mama pn ok la...bley la beli walker kat Putra pas ni. Hehehe...
Tak sampai 5minit, Putra dh mula boring sbb barang kat bawah dia tak dapat nk ambik. Apa lg mengamuk la dia. Mcm nk terjun dari walker tu gayanya. Heeee...apa ni?? Mama pn angkat dia letak kat bawah mcm slalu. suka la dia dapat capai semua mainan kat lantai tu.
Mcm ni jawabnya, tak yah beli la walker kat awak. Tak pe la...lg pn save duit papa hehehe. Alkisahnya, tuan ampunya walker tu pn merajuk sbb Putra naik walker dia. Ambik balik la Awra...last2 Awra yg naik hehehe.
Inilah tuan ampunya walker Awra Farzana. Jgn marah ye...Putra pinjam kejap je.

1 comment:

ummi said...

Nawal penah naik walker, skrg dh dpt kaki taknak naik dah. Ni semer nak menyenangkan keje ummi n abah dia jer. Tak larat nak dukung dah. Kehkehkeh...

IKLAN