MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, August 27, 2008

Apa aku merepek ni...??

Semalam,aku n hubby pny excited nk tau keputusan pilihanraya kecil Permatang Pauh. (kenapa excited? bukannya p mengundi pun...) Tunggu pnya tunggu xdak pun umum dalam TV, rupanya dia keluar tulisan kecik je kat bawah tu...(keputusan pilihanraya umum setakat jam 9.30mlm....bla...bla...) gitu la lebih kureng isi kandungannya. Ooooo....DSAI menang patut la tak umum. Ooooppssss!!!!!!!!!!!! terlebih sudah... _________________________________ Aku ni suka sangat menjelajah blog...suka baca mcm2 cerita yg ditulis, tp banyaknya story pasal anak la. Yg cerita lain pun...layan je. Tp tu la kan, tak semua orang punya pendapat yg sama. Kdg2 kita rasa perkara tu mcm remeh, senang, gampang, dan sewaktu dengannnya la. Buat apa ko nak tanya2 pendapat org kan...?Tp tu dia punya suka la nak tanya ke, apa ke...klu kita suka, kita baca, klu tak suka duk diam2 tak yah nk kecoh2. Tak semua orang tu tahap pemikiran, pembelajaran, pengetahuan dan kesedaran dia sama dgn kita, dan tak semua orang suka membebel mcm kita...ingat ya...(mcm iklan maybank tu) Apa aku merepek ni...???

3 comments:

rizza said...

hehhe sebab suka2 je pi baca blog org lain...

hi!!!

Fara said...
This comment has been removed by the author.
Fara said...

ye ke len kali xyah p baca blog orang. anyway thanks a lot.

IKLAN