MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, August 24, 2009

Putra - 19 bulan

Pejam celik dah setahun tujuh bulan usia Putra. Dah semakin lasak...dan yang paling penting, dah suuuuuuuusah sangat nk pandang kamera. Tgk je la gambar kat ats tu. Kan langsung tak nak pandang kamera. Tapi mulut tetap menten ramah....asyik bercakap je. Walau entah apa yang dia cakap pun mama langsung tak faham...tapi iye kan jugak la. Tapi ade jugak beberapa perkataan yang memang dah boleh di fahami...contoh:-
  • nasi - acik
  • minum - num
  • sedap - dap
  • sakit - atit (sambil tunjuk kt tmpt yg sakit)
  • cantik - atik
  • maktok - atok

Ader lagi...tapi mama punya memori hari ni kekurangan ingatan la. Adusss....Apa yang penting....Putra sekarang teramat lah nakal...kuat mengamuk, kuat merajuk dan seangkatan dengannya. (ikut perangai sape la tu....) Teramat menguji kesabaran mama yang sememangnya tak sabar langsung ni.

Apa pun itu semua yang mewarnai kehidupan kita. Gelak tangis Putra yang memberi kebahagiaan untuk mama dan papa.

notakaki: org kata...klu anak dah mula buat perangai, tu maknanya dia nak adik ye?? sape ader jawapan?

4 comments:

Arif Iskandar said...

betul..betul..betul...

putra da besar, putra nak adik..ade kawan..hik..hik..hik..

::Umi Sufira:: said...

sekejap je masa berlalu kan Fara...dah besar dah Putra..Putra takde mintak adik ke?ihik!

~ As ~ said...

Putra tak nak adik pun takpe...mama bagi je... ehehehe

Fara said...

Arif...ye ke, sama cm abg arif ye dh ada adik. best ke?

Umi sufira:)tu la sekejap sgt rasanya...aduh nk adik ker? huhuhuhu

As:) ko jangan...kang berderet adik kang. hahahahahah

IKLAN